skype, Whatsapp & Line: 09123600694
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
تاثیر قصهدرمانی بر کاهش پرخاشگری کودکان پیشدبستانی
رابطه خودپنداره و ویژگیهای شخصیتی با انگیزش پیشرفت در نوجوانان خیابانی و مراکز شبانهروزی
مقایسه ادراک بینایی کودکان با فلج مغزی و بدون فلج مغزی با بهره هوشی عادی
بررسی ارتباط میان شیوه های فرزند پروری با اختلال اضطراب
تأثیر قصه درمانی برافسردگی کودکان و راهبردهای رویارویی کودکان افسرده
رابطه خودپنداره مادر با سبک دلبستگی و خودپنداره فرزند
بررسی رابطه شیوههای فرزندپروری والدین با سخترویی فرزندان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن
توانبخشی گروهی اوتیسم با یکپارچگی حسی
مقایسه عملکرد کودکان کم وزن متولد شده و صرعی در آزمون وکسلر کودکان
مقایسه میزان استفاده از راهبردهای فراشناختی در دانشآموزان پسر نارساخوان و عادی دوره ابتدائی
مقایسه مهارت نوشتن در دانشآموزان پسر دارای اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی و عادی
توانایی قصهگویی در کودکان دارای مشکلات خواندن و نوشتن
تاثیر آموزش موسیقی و حرکت در کاهش علائم اختلال نارسائی توجه- بیشفعالی
بررسی اختلالهای رفتاری- عاطفی همبود با اختلال افسردگی کودکی
تاثیر خانوادهدرمانیساختاری بر درمان اختلالهای اضطرابی کودکان ۶ تا ۱۲ سال
تاثیر گروهدرمانی شناختی- رفتاری بر اضطراب مادران دارای فرزند اتیسم شهر تهران
بررسی میزان مهارتهای حرکتی ظریف دست در دانشآموزان با اختلالات نوشتاری پایه سوم ابتدایی شهر تهران
مقایسه هوشبهر عملی و اضطراب دانشآموزان عادی و ناشنوا
مقایسه رشد و تحول قضاوت اخلاقی کودکان خیابانی و عادی شهر تهران
مقایسه رابطه ترسهای تحولی با الگوهای فرزندپروری در کودکان عادی و ناسازگار
بررسی ویژگیهای شخصیتی درمعلمان کودکان عقبمانده ذهنی و عادی دوران ابتدایی با استفاده زا مقیاس NEO
راههای ارتقاء علاقهمندی کودکان دبستانی به کتاب و کتابخوانی
بررسی نقش ورزش در کنترل پرخاشگری کودکان کمتوانذهنی ناحیه دو شهر ری مدرسه راهنمایی طاهر
رابطه هیجانخواهی و رضایت زناشویی والدین و تأثیر آن بر سازگاری کودکان دبستانی
بررسی اختلالات رفتاری کاربران نوجوان بازیهای ویدئویی و کامپیوتری در مقایسه با غیرکاربران شهر تهران
مقایسه ویژگیهای تستهای ترسیمی در کودکان عادی و اختلالات ویژه یادگیری
بررسی اثر بازی درمانی گروهی در کاهش اختلالات رفتاری کودکان ارامنه دختر اول دبستان مدرسه تونیان
بررسی چگونگی تصویر ذهنی در کودکان عادی » دوره پیشعملیاتی و عملیات عینی «
توانایی ذهنخوانی در کودکان پیشدبستانی
رابطه ویژگیهای جمعیتشناختی با رشد شناختی و اجتماعی کودکان
skype, Whatsapp & Line: 09123600694
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8